Publications

Ouvrage

Le marketing sera digital ou ne sera pas

1 Octobre 2015
Lire la suite...
Integration of coopetition paradox by individuals : A case study within the French banking industry
Acte de Conférence

Integration of coopetition paradox by individuals : A case study within the French banking industry

17 Juin 2015
Lire la suite...
Designing Strategic Issue Management: The Organisation of the Competitive Intelligence Function
Acte de Conférence

Designing Strategic Issue Management: The Organisation of the Competitive Intelligence Function

29 Mai 2015
Lire la suite...
Article de Recherche

Drawing on the Map: An Exploration of Strategic Sensemaking/Giving Practices using Visual Representations

17 Mai 2015
Lire la suite...
Article de Recherche

La mise en œuvre du changement de business model. Les apports du modèle 4C

9 Février 2015
Lire la suite...
Article de Recherche

Materializing strategy, strategizing materials

15 Janvier 2015
Lire la suite...
La mise en oeuvre du changement de business model. Les apports du modèle 4C
Cahier Scientifique

La mise en oeuvre du changement de business model. Les apports du modèle 4C

20 Décembre 2014
Lire la suite...
The “antestrategy” perspective: a call for a paradox lens on strategy practice
Acte de Conférence

The “antestrategy” perspective: a call for a paradox lens on strategy practice

22 Septembre 2014
Lire la suite...
Gestion de la Relation Client
Ouvrage

Gestion de la Relation Client

29 Août 2014
Lire la suite...
Marketing Digital
Ouvrage

Marketing Digital

22 Août 2014
Lire la suite...